Odszkodowania za

Wypadki w Pracy

 
Każdy z nas jest narażony na wypadek w pracy oraz w drodze do niej lub w trakcie powrotu.

Poszkodowany pracownik, jeżeli stan jego na to pozwala, powinien o wypadku niezwłocznie poinformować pracodawcę. Obowiązek ten nie dotyczy tylko poszkodowanego, ale również każdego innego pracownika, który taki wypadek zauważył. Wówczas przyczyny oraz okoliczności zdarzenia ustala zespół powypadkowy BHP. Po końcowych ustaleniach sporządzany jest protokół powypadkowy – protokół BHP, który jest zatwierdzany przez pracodawcę. Przed zatwierdzeniem protokołu zespół powypadkowy jest zobowiązany zapoznać poszkodowanego z treścią ww. protokołu. Ponadto poszkodowanemu przysługuje prawo do zgłoszenia uwag i zastrzeżeń. Zatwierdzony protokół BHP pracodawca ma obowiązek niezwłocznie dostarczyć poszkodowanemu.
 
Odszkodowanie przysługuje jeśli wypadek zdarzył się w związku z wykonywaną pracą. Dotyczy to również czasu gdy pracownik pozostawał do dyspozycji pracodawcy, przebywając między siedzibą firmy, a miejscem wykonywania obowiązków służbowych.
 
Gdy do wypadku doszło z winy pracodawcy, ma on obowiązek naprawienia szkody, do tego służy mu polisa OC.

Potrzebna Tobie pomoc ?

Bezpłatnie odpowiemy na Twoje pytania.

  667 788 799

  lublin@kancelariaAE.pl

 (c)2017  AE Kancelaria Odszkodowawcza Lublin

/ All Rights Reserved

NowaEraOdszkodowań.pl

Liczba odwiedzin: 53433
Ta strona może korzystać z Cookies.
Ta strona może wykorzystywać pliki Cookies, dzięki którym może działać lepiej. W każdej chwili możesz wyłączyć ten mechanizm w ustawieniach swojej przeglądarki. Korzystając z naszego serwisu, zgadzasz się na użycie plików Cookies.

OK, rozumiem lub Więcej Informacji
Informacja o Cookies
Ta strona może wykorzystywać pliki Cookies, dzięki którym może działać lepiej. W każdej chwili możesz wyłączyć ten mechanizm w ustawieniach swojej przeglądarki. Korzystając z naszego serwisu, zgadzasz się na użycie plików Cookies.
OK, rozumiem